Ännu en dag.

Nu är det Onsdag kväll , och ännu en jobbig dag har passerat.
Ett jobbigt prov är över, tro det eller ej men det kändes faktiskt bra!
Lucia - träningen gick Toppen. Jag och Jossan sjöng för alla eftersom att vi är bäst (A).

Just nu är jag inne i  någon slags Vampyr- period.
Kanske beror det på att vintern , lite mörkare , perioder är på väg.
Eller så är det bara jag som är lika flum som vanligt.

Jag funderar på att läsa Evernight, Sookie Stackhouse serien, och Blue bloods.
Speciellt blue bloods, den verkar vara som en Gossip Girl bok, fast med överklassVampyrer! Två flugor i en smäll liksom.
Någon som har tips på bra vampyrböcker? ( Bra = kärleks relaterade )
Jag har redan läst Stephenie Meyers Böcker så det är ingen idé att ens skriva dom. Jag är redan störtförälskad i dom böckerna. Jag räknar inte med att någon annan vampyrbok ens ska vara bra, men jag får väll ge det en chans.
Nu skall jag  i alla fall ta mig en dusch, har haft värsta mysiga räk - middag. Fast naglarna är inte dom fräschaste...

Kommentarer
Postat av: josskoss

Haha, gott med räkor, me gusta mucho!! Ring mig när du ser det här! Och du, om det är något du inte vet om mig kan du passa på att fråga, jag har frågestund på min blogg heh! fråga gärna, även om du vet svaret så jag får lite att bita i! Haha!

Puss

2008-12-04 @ 07:36:09
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: Kalle

Räkor, mums! Dock är jag allergisk mot räkor.. Ulla-Britt (hon jag driver bloggen med) brukar göra det ibland.. fast jag får alltid en massa variga, äckliga sår efter det, som hon får klia bort med en skrapa.. fast då blir dom ännu värre, så jag har variga sår (ser ut som vårtor) konstant! har du nåt bra tips på hur jag kan få bort dom?!

2008-12-04 @ 22:13:56
URL: http://ernstwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0