Förlåt, dålig uppdatering!

Förlåt för en jättedålig uppdatering.
Vet inte riktigt vart all tid tar vägen nu vid terminsslutet.
Känns som att jag aldrig har tid för någonting, men ingenting får jag heller gjort.

Snart är det i varje fall jullov, då ska jag försöka att blogga mycket.
Hoppas, hoppas verkligen att vi får snö!
Kommer i alla fall bli en underbar julafton, det kan jag känna på mig redan nu.

Har inte så mycket roligt att skriva idag, var hos Tandläkaren förut - det gick bra.
Hade också ett matteprov, som jag först tyckte kändes busenkelt. Men oturligt nog så hade jag råkat missa att man skulle göra om kubikcentimeterna till liter.
Jag kunde ju svaret men läste inte klart frågan........
Sånt gör mig så himla trött och irriterad.


Nu ska jag i alla fall sova en stund tror jag, har inte fått sova ut på jättejätte länge.

Någon som har ett tips på bra torrschampo?


Jossan ifall du läser detta så: Gå gärna in på bdb en sväng! La ut en bild på dig:) <3

Kommentarer
Postat av: Ida

HejHej! =)

2008-12-10 @ 20:48:52
URL: http://iiidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0