FredagsFest!

Idag är det fest här i Göteborg! Eller mer exakt i frölunda, Gothia arena. Jag och min bästa vän Josefin skall gå dit.
Alla kallar denna festen för "fjortisfest" och säger att det är en sån fest där alla strular med alla.
Därför ska jag bevisa att man inte alls behöver "strula" med någon för att ha skoj.
Jag och Jossan ska istället fokusera på att " dansa röva av oss " .

Nu sitter jag här med proppfylld mage, Spagetti och Köttfärsås. Och önskar att jag hade hoppat över måltiden.
Nu kommer jag säkert se jättetjock ut!
Men What Ever, idag ska jag ha jätte roligt. Det har jag verkligen bestämt mig för.

Nu är jag smått stressad, jag måste hinna duscha, raka benen, fixa håret, sminka mig, bestämma kläder, komma på ett ställe där jag kan ha min mobiltelefon.. och en massa annat!

Lägger in en bild  sen på mig och Jossan om jag hinner !


Chaao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0