Julen är på väg!!

Ja, nu äntligen är Julen på väg. Som jag har längtat!
För det första så älskar jag julen eftersom att man umgås mycket med familjen och släkten. Sen älskar jag vinterhalvåret eftersom att jag Älskar kyla och snö.
Allting är så bra runt julen, även om det inte är bra så låtsas man i alla fall.
Ett stort plus är ju självklart alla julklappar också! Jag har nyss gjort en önskelista.

1. Ljudet av ditt hjärta (En bok, som jag redan har läst fast på engelska).
2. Isfolket böcker
3. Massor av mineralsmink.
4. Presentkort på alla bra klädaffärer, Gina tricot m.m
5. Väskor.
6. Sist men inte minst, att alla får en bra jul!

( Såg julkalendern nyss, okej jag vet att jag är lite töntig... Men den verkade helmysig faktiskt! )


Kommentarer
Postat av: Lollo

vilken bra önskelista!

2008-12-01 @ 13:23:00
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: diana

Tack för din söta kommentar!! =) Så snällt! Läs gärna mitt nya inlägg om pälsindustrin! vad tycker du, är det okej med päls? Vore roligt att höra din åsikt! =) Kram// Diana

2008-12-01 @ 20:27:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0