JUUL LOOOOOOOOV!

Jag tror inte ni ens kan förstå hur glad jag är!
Nu äntlligen är det jullov. Och ja, helt ärligt så har det faktiskt varit en skittermin.
Men nästa år ska det bli ändring på allt.
Ev, godislöfte , joggingturer och mer struktur på vardagen. Jag skriver eventuellt eftersom att jag inte har bestämt mig än.
Om jag bestämmer mig 100 % på något så vet jag att jag klarar det. Men jag får inte ha för höga krav på mig själv, allt blir så jobbigt då.
Därför säger jag att jag är nöjd med mina betyg, även om dom inte är topp. Har börjat se vg som något bra nu. Förut fanns bara mvg i mitt synfält. Till och med G är bra.
Tomtedansen , en årlig tradition på bohusskolan gick väll bra. Haha, några gjorde bort sig, bland annat jag. Men det behöver vi inte låtsas om.
Det var trots allt bara 200 människor som kollade på.;)


Betygen är följande:

SO ( religion, geografi, historia och samhällskunskap inräknat )   VG.
Biologi : Mvg
Teknik: Vg
Fysik: Vg
Kemi: Mvg.
Matte: Vg
Engelska: Vg
Spanska: Mvg
Träslöjd: Vg
Hemkunskap: Vg
Idrott: Vg
Svenska: Mvg

Sen tror jag att det inte var några mer betyg, om ni undrar om bild och musik så har jag inte haft det denna terminen.

Hoppas på att alla får världens bästa jullov, Love to you all<3



P.s
Vill önska Jossan och hennes mamma en jätte - trevlig resa över jul! Dom ska till thailand, jag är mer än bara avundsjuk. Det kan jag lova. ;).
Kommer sakna dig Jossan , älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina betyg du fick!

GRATTIS!

2008-12-26 @ 09:25:46
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0