Snart e det Lov!

Okej förlåt för extrem dålig uppdatering.
Såhär får jag ju bara inte bete mig!
Men det har varit så mycket nu, sista dagarna på året liksom.
Plugget måste gå före ibland.
Jag har dessutom varit en del hos lilla älsklingshästen, Damir.
Vi funderar just nu på att anmäla oss till en hopp och dressyr kurs.
Lucia- tåget gick toppen! Solo - sången fungerade jättebra. No mistakes;)
Och jag är extremt nöjd med dom betygen som jag har fått reda på. Väldigt nöjd faktiskt.
Jag skriver ut dom imorgon först, när jag har dom i handen och vet att det är 100 % på riktigt ...

Just nu lider jag lite av, vad kallas det - Julstress?
Jag har helt glömt av att köpa julklappar, och julen den närmar sig med stormsteg.
Känns som att jag knappt hinner längta, allting går så sjukt fort!
Men jag älskar verkligen julen, den är min favorit högtid.
Det är meningen att alla ska vara glada då .
Men nu är det så krisigt att jag behöver eran hjälp.
Vad köper man till sin familj?
Pappa är absolut svårast, han är inte så jättegammal - 36 år. Vad ska jag hitta på åt honom?
Och mamma då ?


Hmm.. vilka är det jag ska köpa till nu...

*Mamma
*Pappa
*Jasmine ( lillasyster 9 år )
*Jennifer ( kusin 14 år)
*Jessica ( kusin 19 år )
*Inga-Lill.
* Alla kompisar.


Man kan lungt säga att det krisar!
Hur ska jag få pengarna att räcka till liksom.

Oj just det, Emma ska få en försenad födelsedagspresent också....

Lite julklappstips? Snälla?

Hoppas ni har haft en trevlig veckan , pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0