Tisdag!

Ja , nu har tydligen denna veckan också satts igång ordentligt.
Imorgon är veckans jobbigaste dag, men jag skall överleva! ;) Nattis fixar allt!

Idag har jag bara haft tre lektioner,
Kort sagt:

Idrott - Vollyboll. Ja, om man kallar det för mål och touch downs när man spelar så säger väll det allt?
Och som snoppen på Q ( motsats mot pricken över i:et ) Så mobbade mitt lag nästan ut mig.
Men jag och Jossan gjorde det bästa av situitationen , låg på golvet och skrattade. Vi hade ändå en vikarie....

Spanska - Läxförhör, diskussion  om djur.

Matte -  Pluggade till So provet jag har imorgon...

Oj då , jag hade nästan glömt bort So - provet.
Så korkad man kan vara!
Nu måste jag nog sätta igång och plugga lite, Jag kan ju inte få ig ...

Fick reda på en gullig sak idag också, Lycka till!

Jossan om du ser detta : Är du med på Fredag? 

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: hop

Kämpa på tänk possitivt och lycka till på provet.

2008-12-03 @ 06:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0