Min dag!

Idag har det varit en ganska flummig dag.
Jag vaknade klockan sju hemma hos min kompis Caroline.
Hon och hennes kille låg i hennes säng och "slaffsade mule". 
Det känns sådär lagom trevligt att vakna till när man inte har
någon kille själv...
Men sedan var jag tvungen att ta bussen till Bosses körskola,
vi hade nämligen uppkörning idag. Det var lite läskigt men jag
blev i alla fall godkänd!  Men för att få mopedkortet måste jag
klara teoriprovet på onsdag. Sen är det fritt fram för mig
( håll er undan ).
Efter moppeskolan tog jag bussen hem och då ringde Jossan.
Så vi gick ut och tog lite bilder i det vackra höstvädret.
Och nu sitter jag här hemma hos Jossan och skriver.
Helt enkelt en riktig mysdag, kruxet är att jag måste plugga
lite matte ikväll.

Jag och Jossan tog lite kort idag med hennes grymma kamera!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud vilken härlig mysdag du haft, speciellt eftersom du var hemma hos mig? Ellerhur? =P

Grattis ännu en gång till uppkörningsprovet, att du blev godkänd alltså.

Snygg bild också!!

Puss <3

2008-10-19 @ 17:52:35
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: cassandra

sjukt fin bild (:

2009-05-19 @ 14:19:40
URL: http://caassaandraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0