Ojj ojj!

Nu har jag ju glömt av att skriva i bloggen igen! Det var så det inte skulle bli denna gången men nu blev det så ändå, Sorry<3

De senaste dagarna:

I Lördags så red jag på Damirisen<3 Sen åkte jag hem till min kusin Jennifer och sov över där. Hennes storasyster Jessica kom hem från syrahammar, där hon bor med sin kille och sin bebis. Jättetrevligt att träffa dom igen.

På söndagen åkte jag till Jennifers storebror, som e min kusin. Och firade hans födelsedag, jag tror han fyllde 22 eller kanske 23...

Sen åkte jag på bio med Jennifer, vi såg High School Musical 3, den var helt underbar! Vill se den hundra gånger till.
Jag gjorde lite pinsamma grejer under bion oxå, som att snubbla mitt framför alla ... men men.. jag e van.
Efter filmen åkte vi hem till mig och så sov Jennifer över.

Igår, måndagen så åkte jag  hem till Daisy och red på Damir. Men när vi var ute och red så tappade han en sko, stackarn<3 Men annars var det en mysig tur!
Sen åkte vi hem till mig och Daisy sov över.

Och Idag då:

Så vaknade vi runt halv tio, och käkade världens goaste frukost , Ägg! Haha sen så har vi bara gått runt och latat oss fram tills nu , käkat massa kiwisar och suttit framför datan. Men vi ska strax iväg och rida igen!

Jag skriver senare när jag har kommit hem, Puss på er alla.

P.S Jossan! om du läser detta kan du ringa mig ikväll ifall du har tid?


Lilla Joy som ligger och njuter i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0