Tjabba!

Heej igen bloggen! 
Just nu sitter jag här i min soffa och vilar lite. Lillsyrran fick nyss anfall på mig för att jag rörde hennes mobil så hon har försökt "slå ner" mig. Men jag skrattade så mycket att jag låg på golvet alledeles utan hennes hjälp. *mogen jag är * Jo tack jag vet... Idag i alla fall så har det varit en ganska trög dag i skolan.
Fast jag fick reda på att jag fick mvg på engelska provet. Det kändes riktigt gött faktiskt. Det har gått riktigt bra i skolan på de senaste veckorna:
Eng Uppsats - mvg
Eng Prov - mvg
Sv   Uppsats - vg++
Sv redovisning - mvg - 
Spanska prov - mvg
Labbprov kemi - mvg
Kemiprov - mvg -
Jag väntar fortfarande på resultat från de två uppsatser jag lämnade in härom veckan , det går segt. Just nu känner jag inte alls för att plugga - vilket jag måste ändå. Eftersom att jag har teoriprov på onsdag - moppen med andra ord! Och matteprov - suck ....
Nu ska jag allt sluta klaga ! Skolan hade kunnat vara mycket värre, ifall jag inte hade min söötsööta Jossan i samma klass.
Nu ska jag slänga mig i ett rykande hett bad , och kolla igenom glosorna...

 Puss på er !


Kommentarer
Postat av: josskoss

Naaw, lilla gumman! Love you <33

2008-10-20 @ 20:54:05
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0