Torsdagen!

Godmorgon, Goddag, Godeftermiddag osv. Jag vet ju inte vilken tid ni går upp!
Dagen idag har varit väldigt trevlig , men också jobbig. Jag och Jossan gick upp halv åtta i morse, drog till simhallen och tränade lite. Sen var vi trötta och  hungriga så vi gick till McDonald´s, rätt go ceasersallad för att vara donken. Efter det gick vi i lite affärer, men jag köpte inget (försöker hålla igen med pengarna lite). Ja, och sen är det inte mycket mer idag, nu sitter jag hemma hos Jossan - hennes brorsas data. Det finns massor av datorer här,  skitkäckt!
Nu ska vi nog läsa allas bloggar  -   Puss och Kram!<3

Kommentarer
Postat av: jossan

Gud vad mysigt vi hade det. Bra att få röra lite på fläsket ibland även om det är jobbigt. Donken ghar faktiskt riktigt goda sallader :D

Kram

2008-10-31 @ 16:26:28
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0