Trökdag!

Gokväll allihop!

Nu har säkert kvällen bara börjat för er, men jag har redan lust att gå och lägga mig. Inte för att jag är trött utan för att det är en riktigt hopplös dag idag.
Alla kompisar är upptagna, nej jag överdriver inte. Matteprovet gick inte så bra som jag hade hoppats 18/20.
Pappa retas bara för att jag är grinig. Min åttaåriga kusin är här och river huset tillsammans med min lillasyster.. Kan det blir värre?
Jag kanske är på dåligt humör för att jag inte har ätit något sen klockan tolv, men jag har glömt av att äta.
jaja nog på tråkigheter!

Hoppade på Damir igår, han är helt underbar<3 även om det inte gick särskilt bra.. hehe. 
Ska antagligen hoppa imorgon också om jag får tag på Daisy någon gång.

Trevligt höstlov på er alla och trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0