Allt eller inget!

Är ni också så, att det är allt eller inget som gäller?
Tyvärr är jag en sådan person ibland. När jag får för mig att,  exempelvis sluta sminka mig. Då går jag helt ofixad, i mysbyxor och ser allmänt uttråkad ut. Detta är så himla korkat. Man kan ju sträcka på sig och försöka vara nöjd med sig själv även om man inte har två kilo smink i ansiktet.
Eller så kan man använda lite mascara, lite fondation och ja, lite av allt. Istället för att " ska det va så ska de va" . Som jag brukar säga. När jag väl börjar ta mascara kan jag inte sluta. Jag blir fast framför spegeln i tjugo minuter och bara vräker på mer och mer..
Hur är ni när det gäller smink? Visst ska man kunna gå ofixad utan att få kommentarer om att man ser sunkig ut?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud vad du uppdaterar mycket, älskling! Men jo visst, klart man kan gå utan smink och inte bli kallad sunkig, men inte på vår skola dock. Och det patetiska är att det är de vuxna som påpekar det...you know what I mean, and who..?

Love <3

2009-04-23 @ 19:28:09
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0