Gomorgon!

Gomorgon gott folk! Lika stressade som jag är? Det tror jag knappast.
Hur som helst så planeras en flykt fortfarande. Till Pusteri. Mitt egna land, där himmelsgåsarna och havsmåsarna krigar. (Fråga inte)
I alla fall, idag så blir det labbprov! Läskigt värre. Och självklart har jag inte förberett mig någonting alls..
Och efter skolan blir det BAD! Haha fast inomhus då, med min pojkvän. Sen ska det grillas här hemma, mashmallows och mat då självklart! Och tzatsiki är ett måste med grillmaten, kom ihåg det!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovar <3

2009-04-27 @ 22:18:02
Postat av: Kusin Jessie

Oooo tzatsiki!!! moster jenny är mästare! saknar er =(<3<3

2009-04-29 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0