Håltimma!

Hejhopp i grytan! ( Åt köttgryta nyss)
Hoppas ni mår bra, för då vet jag att någon gör det. Själv så är allt piss, vrålförkyld, tryck i huvudet och typ jättetrött..
Jag får inte bli sjuk nu! Imorgon är det livräddningsprov i idrotten. Plus att vi ska simma 500 meter. Jag kommer dö, är det farligt att ta ut sig när man är lite halvsjuk?
Hur som helst, på torsdag är ju festivalborg! Den får jag ABSOLUT INTE missa. Tänk hur mycket Carro och Stefan och de andra har jobbat med sin egna låt t.ex. Den har jag inte ens fått höra än.  Så nu får jag allt rycka upp mig.

Nu är det dags för pluggstund med Bästaste Jossan, kemi.... Gud så tråkigt.



Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0