Hvifeldtska!

Och  OJ,  jag har ju glömt berätta för er alla om att jag kom in på gymnasiet jag sökte! Mitt första val, Hvitfeldtska. Den ligger i Göteborg, och fråga mig inte vart i Göteborg. Jag har världens sämsta lokalsinne och fattar inte ens hur jag ska kunna hitta dit...
Jag hoppas på att Elin och Sepitam ska komma in också! De har tänkt gå natur precis som jag, och det skulle varit trevligt att känna någon i samma skola.
Och jag vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer sakna alla mina underbara vänner. Och framför allt tryggheten som är i klassen. Tror seriöst att jag skulle kunna göra vad som helst utan att skämmas! Älskar min klass, lika mycket som jag hatar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0