Np?

Och jag måste bara fråga, är det någon människa på denna planet som seriöst tycker att nationella prov är ett bra sätt?
Jag avskyr dem! Jag är så trött på bara ordet np att jag nästan gråter när jag hör det. Idag hade vi ett igen, i matte.
Det kändes bra men jag tycker att matte är så lurigt. Det räcker inte med rättt svar utan man ska ha rätt slags uträkning också. Och uträkningarna kan vara på flera nivåer.. jaja, helsnurrigt..
Vad tycker ni om np? Ska vi stämma de som utformar proven? Okej kanske lite långt att gå, fast om ni känner er skoltrötta nu, så tappa inte allt! Fortsätt försöka ut till max, för det är snart som betygen sätts!


Ytterligare en osminkad bild, visst är det jobbigt att fixa sig flera timmar om dagen?
Och det värsta jag vet är att tvätta bort sminket, så jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag håller med! Men vad hade du väntat..?? Klart jag är på dina åsikter, vi är ju team-mandarin, right?

Love u!

2009-04-23 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0