På riktigt?

Ibland så undrar jag fortfarande om jag verkligen inte drömmer. Hur kan livet vara såhär perfekt?
Det är kaos i familjen, det är kaos i släkten.
Men jag har världens underbaraste vänner, bl.a Jossan som jag la ut en bild på förut. Besök hennes blogg: www.josefinsunnergren.se kanonblogg!
Och så är det ju han där..
Den där killen..
Han som i era ögon är en av bakgrundsmänniskorna.
Eller någon som ni aldrig kanske har sett?
Men som i mina ögon är, ALLT.
Han lyssnar när jag mår dåligt.
Han finns alltid där.
Han får det att pirra så mycket i magen, att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Han är den finaste i hela världen.
Och så snygg att jag inte kan slita min ögon från han.
Han är den mest perfekta kille som finns på denna jord.
Och framför allt så ,
är han MIN.




Och ni som sa att känslan av att vara nykär, försvinner efter en månad, har så fel.
Jag tror att den alltid kommer finnas där.
Det där suset i magen ... Pirrandet i hela kroppen. Ibland vet jag knappt vart jag ska ta vägen!

You take my breath away,
but still I would say that you are my air.
The most important thing that I can't live without,
is absolutely you.
I love you .

Kommentarer
Postat av: Stefan

:$ :$ :$ <33<3<333<3<3<33<3<333<3<333<3<33

Love you to!!! <333<333<333

2009-04-23 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0