Plugg = tråkigt

Någon mer än jag som är extremt skoltrött?
För tillfället längtar jag efter sommarlov. Jag vill shoppa och fika med kompisarna, sola och bada och  vara med min älskling! Alltså allt jag behöver är .. Lov. Och pengar. Tror inte att jultomten ger presenter mitt i sommaren tyvärr..
Och tandfen och jag är lite ovänner, eftersoma att jag tappade och drog ut på tok för många tänder.
Vem är det mer jag kan fråga liksom?

Jag har verkligen försökt plugga idag. Men allt som jag har åstadkommit är lite solning i fem minuter och matlagning.
Önskar att jag kunde sola mera men halsen är helt paj, så det svider att sitta ute.

Och detta påminde mig om att jag har Svenska- förhör imorgon. OMG. Jag hatarhatarhatar skolan.
Tur att sommaren är på väg, synd att den inte kan komma fort nog!




Och på tal om allt så saknar jag hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0