Pluggpluggplugg fattar inte ett dugg!

Nu sitter jag här ute i solskenet hos min bästa vän! Vi håller på och pluggar till en redovisning vi skall ha i engelska. Trevligt trevligt. Vi ska filma och så ska klassen få se resultatet, så vad tros?  Kommer jag få låna min mammas videokamera? Knappast. Hemma hos mig är det andra världskriget just nu. Pappa är diktator och vi andra (jag) planerar en flykt, mot friheten! Haha okej, det där var kanske lite överdrivet...

Anyway, jag ska verkligen försöka komma igång med bloggandet nu igen, det är ju så roligt! Hoppas verkligen på fler läsare denna gången. Lite tröttsamt är det faktiskt att bara få motgångar hela tiden...


Och självklart ser vi lite mongo ut, men ni vet hur snygga vi är ^^


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fuck vad snygg man är <3 haha

2009-04-23 @ 19:15:53
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0