"Uppvaknadet"

Jaa, nu vaknar bloggen till liv, förhoppningsvis.
Jag ska försöka ta mig tid till att blogga lite grann nu , och försöka ta mig tid till mina kompisar.
Jag lever e min drömvärld tillsammans med min underbara kille, har nästan glömt av både tid och rum. Och framför allt skolan.. Hur som helst så har jag hittat min avslutningsklänning nu i alla fall! Är jättenöjd med den.
Men ni kommer inte få se bilder förän när balen/festen väl har varit;)

Just nu ligger jag i min säng och softar och bubblar med Jossan. Vi har bara degat hela dagen nästan, och pratat massa skit då självklarrt. Killsnack och så ;), hon måste ju få veta vad jag håller på med när jag har varit frånvarande i två och en halv månad.

Men nu ska vi äta lasagne i alla fall, matan är efterlängtad!!



Jag och min älskling (a' <3

Kommentarer
Postat av: Stefan

<3

2009-04-21 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0