Disneykväll!

 Jag bara älskar disneykvällar!  Så himla mysigt! Jag, Carro och Jennifer sitter och kollar på våran tredje disneyfilm för idag nu! Balto! Den är så gullig. Men inte lika gullig som första filmen vi såg, Lejonkungen! Den är min absoluta favoritfilm, och har varit det sedan jag var ett år gammal. Fast Twilight får nog dela förstaplatsen med Lejonkungen ..
Anyway, sedan kollade vi på Ariel i mellan också. Vi ser alla filmer på engelska så att vi får övat det språket också. Haha, ja - det är på den nivån våran engelska ligger...

Jag är just nu så extremt shoppingsugen att det bränner i fingrarna. Jag försöker att spara pengar till horse show som jag ska till snart, har tänkt köpa ett par benskydd till Damir. Och kanske något annat fint. Han är så underbar den hästen, kan inte sluta skriva det. Han är verkligen en häst på miljonen.
I mitt första inlägg ungefär, så skrev jag om honom. Om hur han har räddat mig från min rädsla på sätt och vis. Han betyder mer för mig än ord kan beskriva.


Jag hatar känslan av att sakna någon såhär mycket, samtidigt som att det känns bra på något vis.
Vi läker fortare än vi går sönder, som min kloka kusin brukar säga:) Jag får väll hoppas att det är sant.

Och ja, gammal fjortisbild på mig, men självklart bjuder jag på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0