Lugn söndag

 Ja gott folk, nu ska ni också få ta en liten del av knepiga pattis.
För idag är jag inte som jag brukar, enligt alla andra då.
Jag vet inte riktigt vad dom menar, mamma tycker att jag är frånvarande och säger konstiga grejer. Min kusin kollade, bokstavligen, på min hals - efter bitmärken. Tror att hon har fått i sig en gnutta för mycket twilight.  Jag är mycket, men vampyr? Haha. Det lustiga är att det var det första mamma sa till mig i morse. Gud va konstig du ser ut, precis som en vampyr!
Ja, faktiskt börjar jag tro att det är dom som är konstiga. Inte jag. Jag är bara som jag brukar. Förutom att jag har sagt lite roliga grejer idag. För förut kom jag att tänka på hur synd jag faktiskt tycker om mitt hjärta. Den muskeln har slagit i över femton år. Det känns som att det är jobbigt att hålla igång hjärtat... Och då kom jag att tänka på dom stackarna som är närmare hundra år ..
Jaja, världen och kroppen och så mycket annat är bortom förklaring. Eller vissa som tror att dom kan förklara allt, får gärna fortsätta tro det.


Denna natten har jag i vilket fall som helst fått sova ut! Tio timmar. Gud så skönt det var.
Nu sitter jag har på min säng - ovanligt .. och väntar på att min underbara Paria ska komma hit!
Stackarn, hon kommer få sitta och kolla på när jag river ut min garderob. För jag ska inte tvinga henne att hjälpa till, lite bra kompis är jag i alla fall, ibland.

Idag har jag varit hos min kusin, Jennifer. Men bara en kort stund tyvärr. Moster B och Mamma gick ut och gick en lång promenad - fem kilometer. Så satt jag och Jennifer och käkade toast under tiden. Gottigt! Vi kollade på Buffy också. Så jag kom på att jag nog vill se om alla säsonger. Ska bara fixa ner dom först. Vilket kan ta ett tag, det är trots allt sju säsonger ...

Ha det bäst så länge, kanske blir några kort på mitt "städade rum" ifall jag lyckas.
Blev faktiskt inspirerad när jag kollade igenom Jossans blogg. Jag kommer ihåg när hon la in bilder, när hon precis hade städat sitt rum sådär jättefint..
Tack för att du finns Jossan, min inspirationskälla <3





I miss you already <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0