MorsningKorsning!

Gomorgon Gomorgon gott folk!

Nu har jag beslutat mig för att jag ska börja tipsa er om böcker! Jag har säkert glömt av att skriva om hur mycket jag verkligen läser. Sjukt mycket i vilket fall som helst.
Just nu läser jag en serie som kallas för Isfolket, av Margit Sandemo. Dom är jättebra faktiskt. Jag har börjat läsa mer och mer fantasi- inriktade böcker nu för tiden. Det blev så efter Stephenie Meyers härliga serie Twilight. Jag har letat vampyrböcker över hela internet sen det. Och jag har hittat en som jag är intresserad  av. 
 
Evernight av Claudia Gray.  Den verkar bra, kruxet är att den bara finns på engelska än så länge. Jag har ju självklart läst böcker på engelska förut, men det tar så lång tid. Blir lite tröttsamt efter ett tag.

Gårdagen var jättemysig. Jag och Jossan åkte in till stan och tog en fika, gottgott. Och sedan blev det en rejäl diskussion för Jossan. Hon och min pappa började prata politik...  Pappa är sosse å Jossan moderat. Ja, ni fattar ju själva hur det lät. Efter den diskussionen så satte vi på våran favoritfilm, Bridget Jones dagbok 2. Gud va den är bra! Så sjukt rolig.
Fast jag kan erkänna att jag inte såg särskilt mycket på filmen, jag hade fullt upp med att prata i telefon...

Idag har jag i vilket fall som helst bestämt mig för att plugga! Får se hur mycket jag får gjort. Läst igenom en sida i historiaboken kanske.  Och senare idag blir det bio, Valkyria. Hoppas att den är bra!

Puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0