Nationella provet!

Hejsan hoppsan!

Just nu känner jag mer helt frånvarande. Så gnäll inte om jag skriver något bak och fram på;)
Jag sitter här i min bäddsoffa och försöker få tag på Jossankossan. Hon är dessvärre inte hemma..
Hoppas hon går med på en sova-över kväll hos mig senare.

Nationella provet kändes faktiskt ovanligt bra. Fast magkänslan kan ju vara helt fel ibland, speciellt efter coca-cola. Jag kände mig verkligen som en riktig tjockis, börja dagen med läsk .  Men jag skyller det på min No - lärare. Förlåt Anne, fast du sa faktiskt att även om du inte var "en kompis till coca-cola" så tyckte du att det var bra att ha med på nationella proven! Och det var det faktiskt. Bara att man är helt slut resten av dagen.

Skoldagen var helt okej annars, förutom att wivan var taskig nog att ge oss ett läxförhör!
"I´ll never forgive you for this" var det första jag sa. Hon skrattade bara åt mig. 

Snart ska jag i alla fall äta lite mat! Och sedan bär det antagligen av till Lustgården. Det är våran fritidsgård.


Hoppas ni har haft en trevlig dag, puss på er <3




 -    " the sun can't shine, like you do when you smile"   -  <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I know, de är skitdyra me ack vad snygga

2009-02-08 @ 15:40:44
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: melissa

åh jag vill ha sool!

2009-02-12 @ 19:24:01
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0