Sega måndagar ..

Ja , detta blir ju då precis som alla andra sega måndagar. Ingenting intressant händer. Veckan startar om på nytt, och jag och Kossan sitter som vanligt i min bäddsoffa. 
Visst hade vi skoj igår, undrar ifall vi inte skrattade i nästan två timmar.. Magrutor snart;)

Och vet ni vad?
Jag har säkert sagt flera gånger förut, hur töntigt jag tycker att det är med alla hjärtans dag. Varför ska man tycka om varandra, och visa det - just denna dagen? Varför inte vara spontan istället?
Men jag tror att jag har ångrat mig lite, nu när jag faktiskt är paxad .. (a)
Men nog om det!

Denna veckan blir det nog mycket filmtittande. Och lite serier. Jag har bland annat tänkt starta upp med "Buffy och vampyrerna", och eventuellt "Gossip girl". Jag får lite såna fnatt ibland, när jag måste se om gamla serier, eller börja följa nya.
På torsdag blir det i vilket fall som helst bio med klassen. Känns lite konstigt att träffa hela klassen, utan lärarna. Undrar ifall dom kan hålla sig ifrån att riva hela biografen.. Det låter som att jag snackade om femåringar, inte niondeklassare.. Men min klass är lite speciell i vissa lägen .
Jag hoppas på att filmen blir bra i alla fall - Valkyria. Den passar perfekt nu när vi ska ha prov på andra världskriget efter lovet.
Nu ska jag flumma lite mer med min bästis Jossan.

Ha det bäst Sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0