Sömntutan Nr1 !

Ja nu har törnrosa äntligen vaknat! Jag och min kusin sov till tolv! Fy vilka latmaskar vi är. Jag som älskar tidiga morgonar. Jag är verkligen en morgonmänniska. På kvällen har jag allt för ofta kvällsångest. Kroppen tycker inte om att stanna uppe länge..

Igår blev det lite fix och trix med naglarna. Fast dom är långt ifrån klara, gud vilken tid det tar!
Och saknaden växer varje dag, snart sprängs jag!

Nu ska jag sätta mig och äta frukost med mamma moster och kusin. Mamma och moster har gått runt hela surtesjön, cirka 9 km. Värst vad dom har blivit hurtiga. Känner nästan för att själv ta en promenad. Fast inte riktigt. Man får allt lov att lata sig när det är lov, visst?

Ha det bäst så länge, så bloggar jag senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0