Woopsi ...

Imorgon är det tydligen fredag den trettonde. Hur har jag kunnat undgå att se det?
Jag som är en sån olyckskorp. Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer skämma ut mig imorgon. Har jag tur så bryter jag väl bara ett ben eller två. Jag börjar nästan misstänka att min arm är bruten.. Jaja, är den det så får jag väll reda på det imorgon. Samtidigt som jag får reda på att jorden skall gå under..

Nej, jag måste sluta upp med att vara såhär vidskeplig! För visst är det onödigt? Lägga tid på sånt.
Jag ska göra imorgon till min turdag. Bara så att alla vet. Imorgon ska bli min bästa dag på länge! Någon som är med mig? Chocka alla och göra något som man absolut inte borde göra fredag den trettonde.. ;)
Kanske inte krossa en spegel, det har jag redan gjort två gånger, och kanske inte släppa lös tretton svarta katter och låta dom springa över en väg heller. Men någonting ..


Haha ursäkta oseriös bild, skulle på maskerad. (a)


Kommentarer
Postat av: jennifer

De är Mammas födelsedag 13 februari på en fredag xD hahah Sees Kusin <3

2009-02-13 @ 19:32:59
URL: http://jeffaaspholmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0