Fuskdagen

Ja, självklart finns det en sån.
Idag var en av mina arbetsuppgifter att baka bullar. Det blev 180 stycken! 90 med kanel och 90 vaniljbullar.
Jag är grym.

Hur som helst så var jag tvungen att bryta mitt sockerlöfte och smaka lite.. Och de var väldigt goda!

Sen blev det lite suprise för min del. Eftersom att Jasse och Gabbe sover hos moster K idag. Och mamma jobbar. Så åkte jag och pappa till en kinaresturang. Något som är väldigt ovanligt för att vara oss. Pappa lagar så god mat att det är som att gå på resturang varje dag;)
Gott var det i alla fall. Fast jag fuskade lite till, drack cola till maten. Jaja, men det är en ny dag imorgon. Funderar på om jag ska ut och springa imorgon också..?



Mumsilums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0