Gokväll kära vänner;)

Haha nu är ni allt vakna era små  ugglor! Och jag med för en gångs skull . Snacka om att jag är tidernas morgonmänniska! Hatar typ kvällar, alltid trött.
Men nu kände jag att jag måste skriva.  För idag har varit en underbar dag!
Träffade Elin i nödinge precis som planerat. Hon klippte sig och det tog en jävla tid om ni frågar mig! Sen träffade jag andra Elin också för den delen. Hon var saknad hon med! Fast vi han bara hälsa på varandra en liten sväng.

Fick köpt lite grejor också, skrubb till ansiktet bl.a , och något speciellt cp - schampo:S .

Just nu håller jag på och bokar upp mig iaf.
Det kommer bli SÅ himla kuligt!

På lördagen om två veckor så har manda å sabbe planerat tältning , med mig å carro då . Så vi ska tälta å mysa, å möla chips hoppas jag.
Och så ska Sofialia å hennes kille komma hit å tälta med mig å min. Fyfan va myspys detta sommarlovet kommer bli!


:*

Kommentarer
Postat av: amandaaapanda ;*

jag längtar ! :D men det blir sprit också juet fåru itte glömma nu hihi , loveuall <3

2009-06-21 @ 20:20:41
URL: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0