Lågt blodtryck..

Ja förlåt egoina, känns lite som att jag härmar ditt inlägg, det där om ingen puls. Men jag råkade faktiskt ut för samma sak själv!
Imorse när jag var på ungdomsmottagningen,  så skulle tanten ta mitt blodtryck.
Försök 1, Hon ler lite och gör om det.
Försök 2, Hon byter ställe och försöker igen.
Försök 3, Hon ser smått stressad ut men försöker igen.
Försök 4, Hon ser oroligt på mig.
Försök 5, tydligen ett lyckat försök. 80/60 hade jag. Vad det nu skall betyda.
Och efter att hon fick fram det resultatet frågade hon:
Hur mår du ? Brukar du bli yr i huvudet ofta, när du reser dig för fort och så?
jag: Jaa, men det blir väl alla?

Haha..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0