Carro Fyller år!

Stort Grattis till underbaraste Carro som fyller 15 år! Byxmyndig och allt nu!
(
Som om det har spelat någon roll innan..)

Hoppas ni har haft en helt trevlig dag, för det har inte jag!
Jag saknar min älskling alldeles för mycket. Dessutom tvingade Carro upp mig på sin galna pålle. Okej han är väl snäll, bara det att jag får kramp i foten hela tiden. Hatar foten, kanske borde amputeras?

I vilket fall som helst, så har jag gjort TVÅ stycken prov idag.
Det första var i Svenska. Ett muntligt, men också nationellt. Lite halvläskigt, fast jag tror att jag klarade det rätt bra.
Efter Svenskaprovet var det dags för ett i musik. Var lite osäker på hur jag skulle klara detta eftersom att jag hade pluggat så dåligt. Men det kändes bra, men skulle mestadels reflektera själv över vissa frågor. Sånt är enkelt.

Nu ska jag fira min bästa vän lite till, Ellan är här också - så nu har vi tänkt möla godis:D
Och ja, jag vet att jag skulle vara nyttig . Men Carro fyller ju faktiskt år (a)


Snart har vi SlemmåSnatt- helg - visst Pumms? <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0