God morgon på er vakna små varelser!

Gud vad jag är trött! Ändå är jag en riktig morgonmänniska. Tror att jag behöver sova en si sådär tolv timmar för att ta igen det jag missade i helgen. Skulle inte sitta fel med en massage nu.. (a)
I vilket fall som helst, ny dag och ny vecka! Jag har tänkt starta om på nytt. Och försöka vara lite engagerad i allt som jag gör. Inte bara ströva omkring med tankarna på annat håll... Jo, lite omkringströvande borde vara tillåtet. Det är så härligt att bara få drömma sig bort ibland.

Men jag har några mål med denna veckan:

- Klara veckans prov bra, och vara nöjd med resultaten som blir.

- Springa spåret, eller i alla fall gå spåret.

- Äta nyttigt

- Må bra!


Antagligen kommer jag klara allihop, eller inga alls.
Lilla bustrollet här, så söt så jag var tvungen att lägga upp en bild!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Massage..? (a)

Kom hit bara <3

2009-03-02 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0