Hjälp?

Hejsaan Hoppsan!
Nu känner jag mig lite halvstressad igen. Dels för att jag inte har satt igång att plugga än, och dels för att jag knappt har börjat tänka på avslutningsklänningen än.
Jag vet att jag vill ha en vit, med någon rosa detalj på typ. Men sen vet jag inget mer. Så lite hjälp skulle inte sitta fel just nu!

Har också tänkt sälja fyra klänningar som har hängt helt oanvända i min garderob sen i somras. Bilder på dom kommer upp inom kort, hoppas jag.


Hoppas jag blir frisk till imån så att jag kan göra spanska provet då istället, det brukar väl vara omprovstid på onsdagar?

Kommentarer
Postat av: jossan

omprovstiden var idag...sebban gjorde sitt biologi prov som han skolakde från i fredags idag efter skolan...

du får väl göra ditt ändå, kanske ngn rast?

Kram

2009-03-10 @ 17:24:55
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: jennifer

kusin ! JAG VILL HA KLÄnningar :D:D:D

2009-03-16 @ 15:34:52
URL: http://psbd.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!

UPPDATERA!!!

UPPDATERA!!!

UPPDATERA!!!

UPPDATERA!!!

2009-03-27 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0