Lite småsur..

Joo det får man faktiskt vara ibland. Lite arg och sådär. I alla fall när vi skulle lämna in min mobil på lagning. Idioten som skulle "fixa den" , (den var ju inte direkt sönder), förstörde telefonen. Så nu fungerar inte ljudet, - lyckat!
Jaja, annars så är det väl bra antar jag. Underbara Elin kommer hit idag:) Och imorgon får jag äntligen sova hos älskling.<3 Som jag har saknat honom, sjukt mycket!

I alla fall, Genetiksprovet var lättare än jag förväntade mig. Jag svarade på alla frågor, men sista frågan.. Var väldigt svår. Jag hittade på en liten gullig historia om DNA-molekyler, ribbosomer, mytokondrier, lysosomer och massa andra konstiga ord. Hoppas på ett mvg- i vilket fall som helst. På ett prov jag knappt har pluggat till. Det är nog att ha lite för höga förväntningar skulle jag tro..


(Gammal bild från när jag och Elin är i stan)

Sakna mig nu, för jag kanske inte har så mycket tid att skriva imorgon...

<3


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jasså, va ska du göra imon då? (a)

2009-03-06 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0