Nu avskärmar jag mig!

Nu avskärmar jag mig från omgivningen! Eller i vilket fall som helst, snart. Jag ska nämligen hem till min efterlängtade pojkvän. Känns som att jag inte har träffat han på jättelänge! Och vi ska ha skräckfilmskväll. Hoppas han inte blir för skakis.. För jag skulle ju aldrig bli rädd av att kolla på film (a).
Hoppas att ni mår bra allihop, för det gör jag. Mellan all stress som är. Jag tror jag har stressat för mycket denna veckan så jag känner att jag har ont lite överallt.

Jag red förut, på Damir. Om ni kollar bland mina första inlägg så har jag berättat om honom. Det blev en jävla massa galopp idag, hästarna sprang som bara den! Mysigt var det, men jag har väldigt mycket träningsvärk efter det.

Men ha det bäst alla troll! För nu uppdaterar jag inte mer idag, och antagligen inte mer imorgon heller.
Svarar jag inte på mobilen så vet ni varför.



Fin bild va? För den har jag nämligen tagit helt själv (h)


Pusssaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0