Omstart + Ny design.

Jaa gott folk, nu vart det en ny design här på bloggen. Trevligt tycker jag, tack Linn!

Annars har jag haft fullt upp med att leva mitt drömliv. Så tyvärr har jag inte kunnat blogga.. Förlåt!
Men nu ska jag starta om på nytt. För hundrade gången? I samma veva tänkte jag försöka bli lite nyttig också. Kanske börja röra på mig, innan jag rullar fram. Jaja, jag tar dagen som den kommer från och med nu.
Och vet ni? Jag är så extremt lycklig! Jag älskar verkligen mitt liv. Ja vad kan nu detta bero på? .. Min underbara pojkvän kanske;)  Har sovit hos honom i helgen, helmysigt! Var lite barnvakt också, så jag har lärt mig att hans lillbror är snabb som "Blixten Mcqueen". Haha.
På lördagen bar det iväg till musikdirekt. En musiktävling med 14 olika "band", vissa var själva som uppträdde. Bland annat Lina, underbar sångröst!
För Carro och hennes band så gick det jättebra tycker jag! Men eftersom att jag är tondöv och inte har någon musikkänsla alls så...
Efter rockmojjsen sov underbaraste här, myspys . Förutom att jag var så trött och sov typ tio timmar. Dessutom misstänker jag att jag pratade i sömnen.. jaja, inga grissnarkningar i alla fall. Det är ju alltid något.

Skolan går kanske inte uppåt nu, men den går inte neråt heller. Jag sätter igång med den imorgon, precis som med allt annat..
Men nu ska jag ringa till min efterlängtade Elin! Sedan ska jag och pappa göra upp en deal. Ser ut som att jag får en data till på rummet.



Ha det bäst sötnosar, släpp alla bekymmer och var lyckliga för ett tag.
Det förtjänar alla levande tycker jag. ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

Vad fin den blev. Grattis!

Puss

2009-03-01 @ 20:17:56
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: "pojkvännen"

riktigt snygg blev designen ju (:

nästan som dej (a)<3

2009-03-01 @ 20:54:36
Postat av: jennifer

Och jag fyller år den dagen ! åå du har inte nämnt de :O

2009-03-06 @ 20:06:43
URL: http://jeffaaspholmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0