Regn, slask och stressade människor!

Fy vilken dag!
Regnet har vräkt ner hela dagen, och självklart var det idag våran klass hade friluftsdag!
Jag valde att vara i stallet och rida. Men ingen ridning blev det, vädrets fel igen! Jag och Carro försökte oss på en promenad med hästen, tyvärr blev inte ens den särskilt lyckad. Nu sitter jag här hemma och fryser, precis som vanligt.

Men såhär mycket behöver jag inte klaga egentligen. För jag älskar fortfarande mitt liv! 
Och älskling kommer hit sen. Innan dess blir det kanske ett litet försök till att plugga. Och jag ska verkligen äta något! Magen spelar orkester bara för att den är så hungrig. Tyvärr har jag lagt på mig lite igen, men det försvinner nog efterhand.
Visste ni att man bränner fett när man skrattar? Det tycker jag låter jättebra. Även om det inte är sant, så förlänger det livet. Man orkar mer också! Så skratta på, gärna åt ingenting!


Denna sötnosen blev jag väckt av imorse, nästan lika bra som att vakna upp bredvid finaste<3
Men bara nästan (a)


Kommentarer
Postat av: Stefan

:* <3

2009-03-03 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0