The bitch is back

Helluuu, haft det trevligt utan mig? Det hoppas jag inte;)
Nu är jag i alla fall tillbaka och rör om i era liv lite till. Har tyvärr haft fullt upp och därför har jag inte kunnat skriva på ett tag. Var hos Stefan idag också, därför blir det ett så sent blogg inlägg idag.

Helgen var helmysig, precis som jag visste att den skulle bli. Hoppas eran var bra också. Men ni kan aldrig gissa vad jag fick i förr går...

En  PLATTTV! och en ny dator, istället för laptopen. Så att dom går ihop i varandra liksom. Alltså ligger jag i  min säng just nu, med mitt trådlösa tangentbord och skriver. Det är skitcoolt, bara så ni vet. Och ja, jag vet om att jag skryter. Men jag var bara tvungen, förlåt.

Nu ska jag hur som helst sätta igång och plugga spanska. Imorgon är ett prov, som jag inte har pluggat till än.. Lite dålig stil av mig kanske, men jag har haft fullt upp i helgen. Som sagt...



Puuss på eer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0