Vill ha Sommar!

Detta borde vara värt att skrivas upp någonstans! Ja just det, det är precis vad jag gör nu ju ..
Jag längtar efter sommaren! Och inte lite heller, utan väldigt massa jättemycket!
Solen! jag menar, den har typ dött eller något? Man blir faktiskt, nästan deprimerad av detta pissvädret. Regn, regn och regn.
Varför ni borde bli chockade över att jag saknar sommaren är för att jag Hatar värme. Jag har flera gånger varit seriös och sagt att jag nog ska bosätta mig i alaska när jag är färdigpluggad.
Nu vill jag ha sol, värmland ( världens underbaraste sommarställe) och min kille här. <3






Och lite vinbär, min sommardrog ;)


Ha en bra dag, och hjälp mig skynda på årstiderna lite så att sommaren kommer!

Kommentarer
Postat av: Stefan

jag vill vara där, var där än är <3

(haha, de lät invecklat :P)

2009-03-04 @ 21:06:58
Postat av: jossan

Åh, jag vill också ha sommar.... love <3

2009-03-05 @ 07:13:06
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0