13/2 - 09

13/2 - 09. Det blev en vändning av mitt liv . Och inte en negativ vändning precis!
Jag och Stefan, ( min underbara älskling..)  blev tillsammans. Och ja, visst är det ironiskt. Fredag den trettonde. Haha , vem vågar bli tillsammans då? Och månaden efter var det en till fredag den trettonde. All otur på samma gång. För er kanske, men för mig betydde det lycka.
Jag vet att jag har sagt det förr, men för första gången i mitt liv, fick jag veta hur det kändes att vara hel.
Det var som att allt jag någonsin önskat mig, bara låg där, framför mig.
Jag fattar inte hur jag kan förtjäna någon så underbar, men Stefan, Jag älskar dig!
Tre månader imån!


<3


               

Kommentarer
Postat av: Daniel

Man grattar! :))

2009-05-12 @ 16:34:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Supersöta tillsammans:)

2009-05-13 @ 12:52:29
URL: http://isabelleandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0