Np imorgon!

Hejsanhoppsan. Imorgon kör det igång med np ! Woopsiloopsi, matte är svårt.

Och just nu har jag huvudet fullt upp med att fundera på vilken gymnasie jag ska välja.
 Jag har ungefär två dagar kvar på mig att ändra mig. Vilket jag antagligen vill.
Har kommit in på Hvitfeldtska, men jag vill nog inte gå där . Jag vill gå på Ale.
Fast egentligen så vet jag inte. Nä. Nu vill jag vara liten igen, fem år , med det viktigaste beslutet att fatta: Vilken glass ska jag välja, daim eller twister?
Okej , det valet står jag fortfarande inför ganska ofta, men det är väldig oviktigt nu för tiden. Tyvärr.
VIll inte vara med mer. Nu går jag och gömmer mig ;)

Förövrigt har dagen varit bra. Fast om Stefan hade varit här så hade dagen varit så bra som jag vill att den ska vara!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Stefan

"Fast om Stefan hade varit så bra som jag vill att den ska vara."

Va?

<3

2009-05-05 @ 07:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0