På nytt!

Ja, jag ska försöka fräsha till mig lite, mestadels på grund av skolavslutningen!
Det är det som är mitt lilla projekt. Jag har några mål, eller snarare punkter.

* Börja äta hälsosamt, oftare, och nyttigare! Att äta två gånger om dagen är inte bra för kroppen, tro mig!

* Endast dricka vatten, och te .

* Ta hand om min kropp bättre, speciellt mitt hår. Inte hålla på så mycker med det att jag tappar det! Ingen platttång på ett par veckor nu... Och massor av inpackningar.

* Sköta min hy bättre, mindre fondation och ingen mascara! Ögonfransarna ska få växa lite.

*MOTIONERA! Ja , jag ska absolut börja röra på mig. Annars slutar jag som en gammal tant, fast inom tio år.

*Vara gladare, kroppen mår bättre om man är gladare . ( Endorfiner löser alla problem) .

Så, nu är det bara att önska mig lycka till ;)
Puss


                         



                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0