So sorry darlings!

Ja förlåt mig, skulle ha uppdaterat ungefär femtio gånger mer än vad jag har gjort!
Fast i helgen har jag haft fullt upp. Onsdagen så sov älskling här, mysmys;) . På torsdagen så var jag bortbjuden på middag med familjen, det var helt mysigt faktiskt. Och i fredags så red jag, på underbaraste Damir. Sen så sov jag hos älskling.
Och igår så fick jag  kläder heeela dagen!
Guess folk bara älskar att ge mig skitsnygga kläder, skämt å sido;) , Tack Bettan!
Och idag så har jag varit med Stefan, och försökt sola. De händer inget när jag solar, eksem eller ingen respons alls från kroppen. Mongo kropp! Och nu sitter jag här med Jossan, och pratar massa skit;)


Kommentarer
Postat av: Stefan

se, du kunde ju :P ^^ <3

2009-05-24 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0