Tralalala

Jossan fina inlägg fick mig att känna mig så extremt glad!
 SOMMAREN ÄR snart HÄR!

Fattar ni hur efterlängtad den är?
Och pengarna som kommer då. Känns som att jag går i samma tråkiga kläder dag ut och dag in.
Men sen blir det shopping. Fast inte bara, har en resa inplanerad också;)

Det är nämnligen så att jag och min pojkvän (Stefan), ev. ska åka till Spanien i sommar!
Min farmor har köpt ett hus där nere för bara några veckor sen, och havet ligger bara fem minuter därifrån. Och  precis utanför huset finns en pool. Kan det bli bättre? Tror knappast det.
Vi kommer ha det sjukt mysigt! Om det nu blir av. Jag råkar ha extrem flygskräck, och känner mig inte alls sugen på att ta flyget ner. Kanske man kan tåga?  Någon som vet?

Kemiprovet gick dåligt måste jag bara säga också, för er som är så intresserade.

Och klockan åtta har jag och pappa "bokat möte". Vi ska diskutera om hur det blir med mitt gymnasie beslut. För jag vill inte gå på Hvitfeldtska där jag kom in, utan jag vill gå på ale gymnasium.


Gnälliga, men sjukt söta kusin Moa! ...Undrar vart dom brillorna försvann...

Kommentarer
Postat av: Jossan

I know, sommaren är verkligen efterlängtad! Klart du kan tåga ner, men det går mkt fortare och enklare med plan =)

Ska vi ses snart och göra färdigt eng-arbetet, så är vi klara för terminen...?

Nej då, jag tror du klarade kemiprovet gallant, eller jag vet det ;)

Puss <3

2009-05-06 @ 19:01:53
URL: http://josefinsunnergren.se
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg :) läs om mitt liv som strippa!







mjau

2009-05-06 @ 21:26:11
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0